AUTUMN

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Idag har det rullat på! Bortsett från matteprov har det varit en bra dag. De senaste två dagarna har jag fotat en del föreningar inför skolkatalogen, men idag blev även vi fotade av min snälla klasskompis Linda som så vänligt ställde upp! Vi fick vänta en timme på grund av dålig information till alla, haha, men annars gick det rätt bra! Det är ju svårt att sex stycken ska bli bra på bild samtidigt, men med kamerorna i ansiktet blev vi superfina, haha! Ni ska få se sen!
Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och även plugga... Ett helt meningslöst prov väntar mig på torsdag, riktigt kul!!
Puss
Sara

Hösten är så fin! :)

2011-10-05 | 05:50:40
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer