JENNIE

NIKON D90 + 50 mm f/1.8 + Speedlight SB-600
I lördags kom två filurer till mig, nämligen Sofia och Jennie. De stannade inte alls länge, men vi hade mysigt på den lilla stunden! Vi fotade lite mot vår roliga tapet, och här är resultatet! Det blev inte alls många bra bilder när det var så mörkt ute, och jag fick inte till det riktigt, haha! Dessutom ville de vara mer oseriösa, hehe, så det blev inte så mycket på "bloggfronten", men vi hade kul! Här är en bild på Jennie, och den blev riktigt bra. Tycker om kontrasterna mellan de blåa ögonen och det orangea läppstiftet (som egentligen är rött...). Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, men den här och förra veckan var crazy! Från och med imorgon kan man andas ut. Någon dag eller så, i alla fall...
Liɴɴeα's вloɢɢ ♥

Snyggt!

En sån tapet är perfekt som bakgrund juu :)

2011-11-29 | 21:33:22
http://linnealjungberg.blogg.se/
Hannah Larsson

Riktigt snygg bild! Älskar ansiktsuttrycket.



/Miljoner tack för orden, fina Jennifer!

2011-11-30 | 20:38:33
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer