FULL RULLE

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Lite härligt med gröna bilder nu i höstrusket! Från Kreta, såklart!
Hallå bloggen!
Fullt upp hela tiden, och det finns inte direkt mycket tid till att göra annat än skolan, men ibland behöver man lite time off också. Så därför tänkte jag att jag kunde skriva lite!
Under senaste veckan har jag mått väldigt bra. Hade kalas i lördags, och det var väldigt mysigt att träffa släkten igen! I början av veckan shoppade jag upp halva summan av det jag fick på ett par jeans, en kofta och en blus, men det var så värt det! Mysigaste koftan, snyggaste jeansen, och en behövlig blus! En del avpengarna gick in på sparkontot (nära Tamron 28-75 f/2.8 nu!!) och de resterande kan vara bra att ha till julklapparna! Så jag känner ändå att jag har varit lite ekonomisk den här månaden, hehe!
Nu sitter jag ändå i stress på grund av att jag har så mycket kvar att göra idag. Inte nog med att jag ska in till stan vid fyra igen (vi har resursdag idag!), så ska jag göra massa läxor. Dessutom har jag redan varit på skolan och räknat matte i morses, tyckte det var välbehövligt då ett oönskat prov kommer komma om funktioner på tisdag. Håller tummarna...
Ni får ha det gött, så vet jag inte nästa gång vi hörs! Ska till älsklingen i helgen i alla fall, mysmys!!
Puss!
Emelie- photography

SV: aha, okej! :) det förstår jag!

2011-11-17 | 13:49:35
http://eemeliethuresson.blogg.se/
haidisblog ▲

Hoppas du haft och har en trevlig torsdag hihi :D!

2011-11-24 | 15:22:26
http://haidisblog.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer