VÄRT ETT FÖRSÖK




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Ja, vad ska jag säga? Jag har förändrats. Blivit en ny människa. Haha, nej så långt ska jag inte gå.. Jag har däremot börjat ut och gå, och jogga lite. Dock har det varit slappt denna vecka, än så länge då jag fortfarande är lite förkyld och lite så. Men jag hoppas jag kan gå ut på torsdag lite! Jag var ute idag med mamma och Annica, vilket var gött! Gick ungefär 6/7 km skulle jag tro. Så nu efter jag har fått ett par fina och otroligt sköna walking/jogging skor av päronen mina, hoppas jag det håller i sig! Ska kolla om det ger någon skillnad genom att äta rätt och ja, fortsätta så här. Jag brukar inte känna någon skillnad, tråkigt nog, men jag ska ge det ett försök. Man mår ju så bra efteråt också! 

Ha det finfint alla! Det har jag :)  

Ninni Karlsson - photographt, fashion and weekday

fin blogg och fina bilder du fotar!



vart har du köpt de där skorna?

2011-05-04 | 16:47:36
http://missebonie.blogg.se/
Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: okej! tror jag ska skaffa mig ett par!

2011-05-05 | 13:49:48
http://missebonie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer