LYCKAD HELG




NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Hehe ni lär få se en hel del blommor här i bloggen nu. Jag är lite av en fota-blommor-älskare.. Så stå ut ;)

Jag tog tyvärr inte så många bilder i Skåne. Fråga mig inte riktigt varför, men det var väl för vi istället kollade 13 LOST-avsnitt och myste en herrans massor! Man ska ta vara på tiden ju, haha. Så det enda jag tog kort på var på resan dit, för det var så himla fint utanför tågfönstret, men hur bra tror ni det blev på en skala då? Haha trots den korta slutartiden och allt, blev det väldigt suddigt. Kan det bero på att tåget gick i 180 km/h kanske? Ja, kanske det! (Oooh, smart Jennifer!!), men jag hade det superbra i alla fall. Även om det var fint väder låg vi inne och kollade LOST, plus att mattesnillet hjälpte mig med min härliga matte A.. Hur svårt kan det vara egentligen? Haha innerst inne tror jag han bara ville skratta, men han var så gullig och hjälpte mig, tills jag blev sur. Ja matte är ju inte mitt bästa ämne då va, så det gick som det gick, haha! Men allt ordnade sig bra när han nästan slängde mig ner i soffan i världens kram. Han får mig alltid på bra humör den killen!!

Hoppas ni hade en lika bra helg som jag. Och snart är det dags för en till! UNDERBART!

sophie - bloggare i värmland!

Fina bilder tjejen ^^

2011-05-12 | 16:52:03
http://sophielarssoon.blogg.se/
Lisa

Sjukt fina bilder! Du borde bli medlem på www.veckansbild.se eftersom dem har grymma priser varje vecka för unga fotografer som dig!



Nåja, det är du säkert redan men bara ett tips :P

Fin blogg :D, ha de bra!

2011-05-13 | 15:00:04
http://veckansbild.se
Sara

Jättefina bilder! :)

2011-05-14 | 08:31:40
http://saaraaaa.blogg.se/
Frida

Sjukt fina bilder vännen! Du borde bli medlem på www.veckansbild.se eftersom dem har grymma priser varje vecka för unga fotografer som dig!



Nåja, det är du säkert redan men bara ett tips :P



Ha det bra.

2011-05-14 | 18:58:22
http://veckansbild.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer