COLOURS




NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Jag vet att alla bilder är helt olika redigerade, och den sista känns lite mattare jämfört med de andra två, men det var det jag tyckte var lite roligt. Plus att det var en läsare som gav mig ett tips om att mixa lite färger och sånt, så det var helt enkelt det jag gjorde!

Jag har känt mig lite upp och ner idag alltså. Typ som vädret kan man väl säga. Regn, sol, regn, sol.. Varför vet jag inte, Men trots det har jag haft en bra dag på stan med mina älskade föräldrar. Vi gick nästan igenom alla klädbutiker i Borås för att kunna hitta något till min kräsna mamma. Haha, hon är riktigt petig. Är klänningen en centimeter för stor blir hon väldigt osäker och börjar dra i den. Jag är mer: "Ja, fan vad snygg. Kanske inte så snygg på mig... Men vafan, snygg på galgen! Den kör vi på!"... Så det kanske är bättre att vara som henne ändå förstås.. Haha! 

Igår var jag på bio med fina tjejer! Vi såg på "Waters for elephants". Har ni inte sett trailern kan ni se den HÄR. Det var verkligen en sån där romantisk fin film som man kan kolla hur många gånger som helst. Riktigt bra handling och allt. När jag kom hem kröp jag ner i sängen och kollade på "Alla vi barn i Bullerbyn". Hur gammal är du Jennifer? Tja... I sinnet är jag nog 8 år. Jag älskar främst Astrid Lindgrens filmer då de är så himla härliga och de flesta utspelar sig i ett ganska tidigt 1900-tal så de är så mysiga!! Speciellt Bullerbyn när alla barnen bara är tillsammans och kan få en så kul uppväxt. Men som sagt, alla filmerna är mysiga! Haha här sitter jag och skriver världens recensioner om filmer.. Nej det är ju foton min blogg handlar om... Kanske får skapa en filmblogg? Haha, nja, vi får väl se.. 

Ha en fin lördag i alla fall!!   

Sofia johansson

Du tar så fina kort Jennifer!!:))

2011-05-15 | 18:48:50
Sophie - bloggare i värmland!

Härligt o höra ^^

2011-05-16 | 17:02:01
http://sophielarssoon.blogg.se/
natalie [foto]

riktigt fina bilder :)

2011-05-19 | 15:48:01
http://natalien.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer