J IS IN THA HOUSE


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Haha nej Julias finger är inte avkapat, men jag undrar dock hur hon håller sina fingrar..

Nu kommer min fina Julia hit på lite lördagsmys. Det blir Sanctum och cheescake, det låter väl inte helt fel? Imorgon ska vi alla i familjen ta oss till världens största parkeringsplats för att för första gången se mig bakom ratten helt själv. Kan inte fatta riktigt själv att jag faktiskt får övningsköra, haha.. Men hur det kommer gå återstå att se.. Ha en fin lördagkväll!

linnea

sv: Ja hittade ingen bild på den blåa i medium size ;) Jag beställde där du hade tipsat om, letat länge men aldrig tänkt på att man kan beställa! (haha)

Köpte min förra någonstans i Gällstad, då var de helt nya och jag kommer ihåg att det var 20 % rabatt och jag payade 800 kr, eller 820, något sånt, så de har sänkt priset på dom nu eftersom dom bara kostar 1000 :) det är bra! Min BÄÄÄÄSTA bebis är den väskan, hehe. Hoppas jag blir lika kär i den nya :)

Hör av dig om du behöver prata, skönt ibland men någon man inte umgås med jämt.. Finns här :)

Puss och kram lille jennifer

2011-03-20 | 20:49:45
http://makeupndays.blogg.se/
Arja

Hejsan tjejen!

Då gäller det kanske att hålla sig undan hihi

Det kommer att gå toppenbra det här.. är det med din pappa du övningskör? Hihi... han kanske behöver något lugnande innan ( minns hur det var ;O) )



kramelikram Arja

2011-03-21 | 18:40:22
Matilda [myphoto.blogg.se]

Wow, superfin bild! Verkligen!!



Och tusen tusen tack för dina fina ord! <3

2011-04-15 | 09:30:48
http://myphoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer