LONGING FOR SPRING


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
En nästan ett år gammal bild. Längtar till blommorna kommer igen! (Ja jag är ett freak när det gäller fota blommor, haha..)

Min helg var super, verkligen! Lördagen bestod av att jag var shoppingassistent åt min kära pojkvän, och det var i stort sett jag som bestämde vad han skulle köpa. Trots att han har sagt att Converse ser ut som clownskor (jag med, på människor med stora fötter..), så var det vita höga han köpte. (Och det såg inte ut som clownskor, som tur var, haha). Så det var kul! Sedan åt vi jättegod middag på Oliven, och vi tog väl i stort sett likadan mat, som vanligt. Efter middagen gick vi på "I am Number Four", som hade premiär i fredags. Den var väl bra, men även om den var 1 h och 50 min så kändes den så kort, som att den aldrig kom in i själva röda tråden, på något sätt.. Ja jag ska väl inte ens försöka förklara. Ger hellre det jobbet till en recensent. Resten av helgen kollade vi på film och myste i stort sett, men det var otroligt bra!

Jag mår faktiskt bra, vilket är skönt, trots vädret och annat.. Bara väntar på att det ska vända snart, haha. Men hoppas allt är finfint med er med! Pusspuss!

Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild :D!

2011-03-30 | 06:05:37
http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer