LIKE A DREAM


NIKON D90 + 18-200 f/3.5-6.3
Ett år gammal bild, men med lite ny redigering, i brist på andra bilder såklart, haha.

Hej bloggen!
Nu var det ett tag sen igen, fast jag lovade förbättring. Men det har rullat på med allt annat, och med det menar jag skolan. Fyra prov denna veckan, två nästa vecka, så det är ganska mycket nu... Dessutom har jag inte mått så bra de sista veckorna, så jag har verkligen inte känt för att göra någonting direkt. Men jag har varit med Dennis, pluggat som sagt, och äntligen köpt mig ett par nya jeans. Intressant fakta va? Haha jag vet, men det är ändå otroligt för mig, nu när jag hade lite extra cash i fickan ni vet, och så hittade jag de. Göttgött, för det har tagit mig minst 4 månader att hitta några hyfsade. Ja, dessa blev toppen!

Nu ska jag ha en lugn helg med läxböckerna. Wish me luck!
Puss på er! ♥

Sara

Hoppas du får en skön helg. Mysig bild! Snygg fondtapet! =)

2011-03-05 | 06:24:18
http://saaraaaa.blogg.se/
Isabella

Fina bilder du tar :)

2011-03-06 | 20:29:28
http://isabellasbook.blogg.se/
Freda

Då hoppas jag jeansen passade perfekt ;)



Jag vet att du önskade dig en Lloyd väska, men fick du någon?

2011-03-06 | 21:01:35
http://fredaom.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer