6 JUNI 2011






NIKON D90 + 50 mm f/1.8
På nationaldagen. Som ni ser är det väldigt många barn på bilderna, och det var för att 421 (I think) barn som var med i kören sjöng för kungen, och ett sött barn var då Liam såklart, hehe ni ser honom på bilderna med sin söta "flickvän" hand i hand. Åh så gulligt!!

Lite sent ute, haha... Men min nationaldag "firade" jag i alla fall i ett soligt Eslöv, som fyllde 100 år, och då hade firande för två saker. Kungen kom även dit, så nu har jag sett honom live. Riktigt fräckt känner jag, hehe! Och under de här dagarna jag hade varit hos Dennis hade vi hunnit med massor: åkt till Ven och i stort sett gått på hela ön, med våra tunga väskor, badat i havet som var iskallt, bränt mig, låst ute oss (nämner inga namn Dennis, hehe), kollat ungefär 20 avsnitt av LOST, och även blivit lite lost i Malmö där jag shoppade upp mina sista pengar, lagat mat, köpt 1,7 kilo godis, varit onormala, pussats massvis, letat katt, somnat i soffan (alot), träffat kungen, varit ute och gått och haft det jäkligt bra! Och nu, två veckor senare kommer han hit och stannar jäääääättelänge, om jag får bestämma. Han har nämligen inte bokat biljett hem, haha, så det blir ju riktigt gött!

Ha en fin lördag!
Puss


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer