PROM NIGHT









NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Supersnygga Linnéa på hennes bal! Jag blev ju frågad om jag kunde ta kort på den, vilket gjorde mig superglad! Tyckte det var himla kul att få göra ett litet sånt jobb. Trots min kamera blev det ändå många fina bilder! GRATTIS ÄVEN TILL DIG PÅ STUDENTEN FINIS!
Matilda [myphoto.blogg.se]

Grymt fina porträtt, tycker du har framhävt hennes ögon väldigt väldigt bra!



Vill även tacka för gratulationen på bloggen, min student var grym :D Och så fort jag hinner så ska jag redigera alla bilder, har på tok för mycket kvar från den senaste tiden, men de lär dyka upp inom 1-2 veckor i alla fall :D Kram!

2011-06-11 | 20:01:04
http://myphoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer