IN THE WOODS







NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Jag vet att detta är sjukt tråkiga bilder egentligen, men eftersom jag har fått tillbaka min älskade kamera idag (jippiiiiiie!!), så var jag tvungen att gå ut och ta lite kort, så det fick bli detta, haha!

Hallå allihopa (om man nu ens kan kalla alla mina läsare för "allihopa")!
Hur mår nì? Jag mår superbra! Har känt solen och värmen på mig hela dagen, är med världens bästa och har det allmänt toppen. Imorgon bär det av till Liseberg och det ska bli grymt! Känner att jag inte riktigt kommer överleva värmen, men vi får väl se.. Min midsommar var toppen den också! Släkten, familjen och Dennis på Smögen! Det var soligt och varmt på lördagen och söndagen, så vi åkte ut med morfars båt och lite så. Mysigt!

Nu ska vi ladda upp för imorgon (hehe kommer dö på Atmosfear). Pusspuss på er! Förvänta er massvis med bilder här framöver. Min kärlek är tillbaka! ♥


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer