DET ÄR BARA BÖRJAN



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Två bilder från Ven, även om det inte syns vidare mycket, haha!

Hola amigas!
Mitt sommarlov har ju inte gjort mig full av förväntan eller ballat ur någonting direkt, därför kan jag säga att det varit lugna, riktigt lugna dagar. Har förstås träffat Mikaela, Nathalie, Julia och så vidare, men det är inte så att jag har gjort någonting än, om man säger så. Jag kan tycka det är skönt att vara hemma, slappa och så, men inte för mycket. Jag hoppas att mina "äventyr" börjar snart. Jo, men faktiskt! Ska ju till Smögen med la familia och Dennis nästa vecka för att fira midsommar där. Åh, fina Smögen! Trots att det bara är en helg, så ska det bli himla kul! Träffa morbror, moster, kusinerna, morfar, ja alla! Så det är väl då mitt sommarlov börjar skulle jag tro. Detta är bara uppvärmningen...

Har varit på baskurs i gymnastik idag i alla fall. Himla kul att träffa några från gruppen, men också några nya! Vi fick stå och dansa till musik inför alla, trevligt trevligt... Hade ju heller inga träningskläder så det, plus att jag stressade som tusan till bussen sen gjorde mig sjukt varm! Har nog inte återhämtat mig än känner jag... Ja, det är en dag imorgon, på lördag och på tisdag kvar också. Så det blir ju spännande att se vad dessa dagar har att erbjuda, haha!

Ni får ha en bra natt (???), nattinatti, så hörs vi! :)

JE Ögonblick & Känsla

Gillar bilderna!

2011-06-15 | 17:50:55
http://ogonblickochkansla.blogg.se/
JE Ögonblick & Känsla

SVAR: Åh tack! Blir så glad att höra, nästan så jag får lust att rita nåt mer alldeles på en gång, haha :) Kram!

2011-06-15 | 23:03:04
http://ogonblickochkansla.blogg.se/
M I K A E L A

fina bilder! den andra var riktigt snygg!

2011-06-24 | 01:40:13
http://bjarvemikaela.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer