SAME BUT DIFFERENT




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

I brist på annat var jag ute och fotade lite igår. Kände att jag behövde komma ut efter att ha spelat The Sims hela dagen (men man blir ju så fast!!). Det blev inte vidare många bilder, och även om blombilden ovanför är helt vanlig, så tycker jag ändå om den. Eftersom det är lila blommor och det är en såpass stark färg så lyser den ju igenom på alla tre bilderna, vilket gör att det faktiskt inte ser så onaturligt ut med de tre olika redigeringarna. Somrigt och härligt! Den sista är nog ändå min favorit :)

Anonym

Åh vilka härliga bilder du tar :)

2011-08-23 | 14:48:08

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer