LITE BLANDAT


NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Hallå alla!
Nu har jag kommit hem efter många regniga, men mysiga dagar i Skåne. Dennis följde med mig upp, så än är inte myset slut. Regnet hoppas jag är slut dock, för det vill jag inte ha mer! Jag bara tänker på och längtar till Kreta, men ändå inte.. För jag vet att när vi kommer hem, så är sommaren slut. Det ska förstås bli skönt att komma tillbaka till sina vanor, och till sina kompisar som jag knappt träffat på hela sommaren... Men jag bara tänker på alla nya, svåra kurser som kommer... Jaja, jag får stå ut två år till!

Jag känner mig också jäkligt rastlös på något sätt. Jag har mestadels spenderat mitt lov med Dennis, och det är ju det jag mest vill, men med tanke på att jag jobbade förra året och sånt så känner jag inte att jag har levt "sommaren till fullo", eller vad man säger. Menmen, det handlar väl om att ta det lugnt också förstås. Sen är jag så desperat efter lite pengar. Vill ha så mycket!! Ge mig ett jobb, eller något att fota! Skulle ju vara grymt att starta ett fotoföretag bara på fritiden, men oj vad jag inte skulle ha tid för det... Men ändå, kan inte Gud visa sin fina sida och ge mig lite pengar? Haha, nej jag antar att det inte är så bra....

Ni får ha det så bra i alla fall, så hörs vi väl, någon gång... (Funderar på att sluta blogga. Känner inte alls att det är roligt längre..)

sarah

fin blogg :)

2011-07-28 | 21:02:12
http://sarahliljegren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer