ALL GOOD THINGS COME TO AN END



En bild från Liseberg med hjärtat för en vecka sen (jag ser verkligen drogad ut, men efter närmare 40 försök om att få en bra bild (där alla utom en blev riktigt misslyckade (halva jag syns, suddiga, Dennis ser riktigt förkyld ut och allt var det var)), så fick vi nöja oss med den här! Och sen lilla jag på midsommar!

Att två veckor och två dagar kan gå så otroligt fort... Jag minns det som igår (ja, nu låter det som det har gått flera år, haha...) när jag stod i ösregnet med mitt trasiga paraply och gummistövlarna på fötterna och ivrigt väntade på att han skulle komma. Sjukt vad tiden går fort när man har roligt, för det har vi haft! Hade verkligen två supermysiga veckor. Så tack min finaste Dennis!

Efter lite (mycket faktiskt...) städning i mitt rum, så är jag redo att sova ensam efter 16 nätter. Ska bli rätt skönt att kunna sträcka på sig också, hehe. Något positivt får man ju ta och hitta! Tacka gud att han laddade ner The Sims 3, med alla expansionspaket, så jag kan ta och spela nu när jag har tråkigt i väntan på att jag ska till soliga Skåne nästa fredag. För längre än så kan jag inte vara utan honom. ♥

Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 | 10:57:00
http://smsalåna.nu
Emma - fotoblogg

Härliga bilder!

2011-08-03 | 23:35:02
http://photographsbyemmaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer