VISKAN




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Trevlig lunch på Café Viskan idag, för det var ju trots allt Bäckängbuffé på skolan. Ja, det låter ju faktiskt gott, men tro mig.. Det är rester på andra dagar vi inte ätit upp, haha! Vi är nästan klara med vår artikel, gäller bara att fixa intervjun imorgon och lägga ihop alla bilder! Jag har då suttit med bildredigering i stort sett hela dagen, och jag klagar inte, men att frilägga massor med bilder när man har gjort ett stort misstag (friläggning med svarta skor + mörkt golv = inte sant!) är inte kul... Så vi får väl se hur det går, haha. Annars har det varit toppen än så länge! Tycker verkligen om redaktionen, och jag, och säkert många andra har väl fått bilden om att alla springer runt överallt, telefonen ringer och så vidare. Men det är tystare än ett bibliotek, så det ryktet stämmer ju inte!

Nu har jag blivit helt snurrig av allt datorsittande. Pusspuss!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer