ÅRET

Eftersom jag alltid gör frågor när året är slut, så självklart kommer det några här också:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till Rhodos, blev tillsammans med världens bästa pojkvän, började gymnasiet.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Måste gå och kolla... 11/18. Lite illa ändå!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nix!


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är! 


5. Vilka länder besökte du?

Greece!


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

En närboende pojkvän? Inte för att det kommer hända direkt, så why wish? Men ett Tamron 28-75 eller Nikkor 16-85 skulle inte sitta fel!


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

6 april då jag blev tillsammans med Dennis.


8. Vad var din största framgång 2010?

Jag fick fota för BT på Volleybollnatta!


9. Största misstaget?

Att jag inte började spara lite pengar tidigare, och att jag la ut så mycket pengar på kläder jag aldrig använder.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, inte alls. Jag har himla bra immunförsvar faktiskt!


11. Bästa köpet?

Sigma 18-200 f/3.5-6.3 och alla biljetter ner till Skåne!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dennis och mina tågresor tror jag, haha! Annars var det ju mitt objektiv.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min familj, gud vad jag älskar er!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Ke$ha - Animal
Oskar Linnros – Från och med du
Petter - Gör min dag 
OneRepublic - Tyrant, Good Life, Apologize, Secrets
Caesars - Jerk it out
Akcent - That's my name
U2 - With or without you
The Script - For the first time
The Weepies - World spins madly on
Kings of Leon - Closer
Paolo Nutini - Candy
Train - Drops of Jupiter
Aleksander With - Worth it


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag. Up and down.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Önskar att jag fotade mer sista halvåret, och på nyårsafton med raketer och sånt. Jag är ändå en som måste memorera allt i form av bilder...


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Bråkat.


18. Hur tillbringade du julen?

Var med min fina familj och släkt. Åt julmat till Kalle Anka och efter "Kan du vissla Johanna" blev det julklappar och därefter julklappsspelet. Fin jul om du frågar mig!


19. Blev du kär i år?

Galet kär.


20. Hur många one night stands?

Haha... NONE


21. Favoritprogram på TV?

OC, LOST, Desperate Housewives, Gossip Girl.


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.


23. Bästa boken du läste i år?

Oh, tough one.. Måste varit New Moon. NEJ. Hjärtans Fröjd, definitivt! ♥


24. Största musikaliska upptäckten?

U2, Kings of Leon & OneRepublic


25. Något du önskade dig och fick?

Massor! Fina berlocker och ett ny tjock Thomas Sabo länk, motljusskydd, och massa annat fint, verkligen!


26. Något du önskade dig men inte fick?

Klart man inte får allt man önskar sig, det vore orimligt. Ett nytt objektiv och ett batterigrepp kanske?


27. Årets bästa film?

Också väldigt svår.. Måste ju fortfarande påpeka att The Butterfly Effect är världens bästa film. Avatar, Harry Potter och The Last Song är också bra!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Blev uppvaktad på morgonen med fina paket och fin frukost (oooch fin sång!). Var i skolan, fick en fin kiwi och på kvällen kom Julia och vi åt mysig kvällsmat!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Inte mycket faktiskt. Det har varit ett otroligt bra år.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Varierad till tusen! Innan jag hann hitta "mig själv" hann jag både vara tråkig och försökte hänga med i trenderna. Nu har jag på mig det jag tycker om!


31. Vad fick dig att må bra?

Min familj, framförallt! Även Dennis, såklart.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman!!

33. Vem saknade du?
Julia och Dennis, och ofta mina föräldrar. Även om jag bara låg en vägg ifrån dem, haha!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Självklart min fina klass, och visst att jag träffade Dennis 5 december 2009 (känns som en evighet sen!?), så umgicks vi ändå mer detta året, så måste ju såklart säga han också!

klara

sv; Joo du såg rätt! Ja så är det verkligen! :)

2011-01-05 | 01:39:37
http://klarahe.blogg.se/
M A J A

Bor du i borås?(:

2011-01-05 | 15:24:37
http://majateres.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer