LITE NYTT

NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Nu när jag ändå är igång, så kan jag ta och visa lite nytt som kommit in i mitt rum. Eller ja, nytt och nytt.. Återanvänt! Efter att min lillebror köpte en ny tv för sina slantar han fick i julklapp, så passade jag på att köpa hans gamla. Han har då legat lite före mig på tv-fronten, för jag har ju haft min stora dumburk i säkert fem år. Så bort med den, och in med den lite mindre, haha. Tog då även bort det gamla surroundsystemet som inte vill fungera längre. Så här blev det då! (Seeeeer ni min fulla LOST-samling också? Äntligen är den fulländad!)
Här är det gamla:
FowZie ♥ ~ felicia aulén

du behöver inte tacka :D bara roligt att bjuda på sanningen (:

2011-01-04 | 16:16:37
http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer