BÄCKÄNG VS TEKNIS







NIKON D90 + SIGMA 18-200 f /3.5-6.3

Eftersom jag inte hade lagt upp några bilder ifrån varken marschen eller själva kampen, så tänkte jag göra det nu. Men som ni ser är till exempel sista bilden ren skit. Det var för att jag främst filmade, och inte orkade pilla med alla inställningar när man står där uppe och är helt gaaaaaalen! Marschen var också rätt galen, men där försökte jag ändå få till något lite bättre. Så ja, detta var då Bäckäng vs Teknis.

Ninnis fotoblogg

svar: okej! vart är det du bor? skulle gärna vilja besöka den platsen för att fota :)

2011-01-06 | 16:18:48
http://missebonie.blogg.se/
elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-05 | 16:50:20
http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer