0831


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
En bild som jag varken vet om jag gillar eller inte... Har mixat lite med färger och så vidare, men ja, still pretty tveksam, haha. You're the one's to judge!


Hola amigas! Sitter just nu i biblioteket och väntar på att få gå till BT med tre andra i klassen. För er som undrar är det ju då Borås Tidning och eftersom jag går en journalistiklinje, så ska vi praoa där en vecka. Vi ska fixa ihop en artikel som sedan ska vara i tidningen. Härligt! Dessutom får man gratis varm choklad, how awesome? 

Så ni får ha en finfin dag! ♥
 

Jennifer

Jag ÄSLKAR bilden! :)

2011-02-27 | 19:44:08
http://jenifererikson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer