Lite nytt



Har nu suttit och pysslat ihop lite nytt här på min tråkiga blogg. Även om det inte ser så mycket ut för världen så ansträngde jag mig faktiskt lite, haha. Har ju inte gjort så mycket på själva content eller side mer än att ändra, men eftersom allt blev vitt blev det ju ändå ganska stor förändring, och det är det jag vill med nytt, alltid. Och detta ska då förhoppningsvis leda till attJAG, INSPIRATIONEN OCH BLOGGEN blir sitt rätta jag igen. Men jag tycker i alla fall att det mörka försvann (nehe, konstigt när allt är vitt...), vilket var det viktigaste nu när våren snart kommer. Eller hur? Nu jäklar!

Sara

Blev jättefint :) Du kan få göra nytt utseende åt min blogg! =)

2011-02-19 | 10:18:09
http://saaraaaa.blogg.se/
Hannah Larsson

Åh vad fint det blev! :D Love it!



sv: Haha, samma här! Finns plötsligt ingenting i naturen att fotografera förutom snö och tråkigt vitt... Men snart så, när våren kommer! Tänk vad fint det kommer bli när allt blommar och man kan gå ut i bara en tunn jacka! Längtar... :D

2011-02-19 | 15:30:19
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer