FEST, OCH LITE ANNAT









NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 + SB-600

Ja detta var ett urval från alla bilder jag tog på festen i lördags. Jag blev ju då tillfrågad att ta lite kort, så det gjorde jag. Så förutom att jag gick runt och i stort sett dansade med min kamera var det ganska kul. Dennis kom till mig i fredags och vi hade en bra helg, tills han skulle hem.. Jag visste inte vad jag skulle göra på mitt lov, och tråkigt nog gick han i skolan, men på söndagskvällen kom jag på att jag faktiskt ville följa med honom hem. Så jag gjorde det. Lite spontant så där. Men jag stannade till igår, och då tog han även ledigt, så det var toppen! Kändes lite vuxet att vänta på att han skulle komma hem och vi skulle planera massor och sånt, men haha ja, det gick ju bra! Men dagarna var underbara, som vanligt! ♥

Nu är jag i alla fall hemma, och har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra resten av veckan, är helt förvirrad. Jag brukar alltid ha massor planerat och hatar att ta dagen som den kommer, men det är väl det jag får ta och göra helt enkelt. Ska i alla fall iväg och träna lite sen, känner att jag behöver komma ikapp lite nu efter att ha missat en vecka (plötsligt går utvecklingen i gruppen fortare än någonsin! Är superglad över det!!).

Tänkte att nu när jag faktiskt inte har så mycket för mig kan jag ju ta och blogga lite mer. Har lite bilder på lager, så vi får väl se vad som händer. :)
Take care!

Sara

Roliga bilder! =)

2011-02-17 | 17:37:05
http://saaraaaa.blogg.se/
My

Skojiga bilder!

2011-02-17 | 23:05:14
http://myvestlund.blogg.se/
saraaaaaaaaa !

när jag ser domma bilderna så måste du bara vara med i min fototävling med temat lycka.

skulle passa dig precis.



http://saraathekiing.blogg.se/2011/february/fototavling-tema-lycka.html#comment



kram!

2011-02-18 | 15:42:36
http://saraathekiing.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer