ALL I NEED


I LOVE YOU.

Då jag har försökt att inte fokusera på plugg idag har jag nästan bara ägnat mig åt att kolla alla blogginlägg jag missat, vilket då resulterar i cirka 850 stycken. Så nu har jag ungefär gått igenom hälften, och det tog mig flera timmar. Oh herregud säger jag bara... Jag försöker skaffa mig lite inspiration, och tro mig. Hur mycket jag än vill fotografera, så blir det inte direkt någon framgång. Jag måste hitta lite tankar i mig! Vad ska man fota i detta väder till exempel? Ja, jag hoppas på lite bättre väder snart så jag kan bli mer aktiv på bloggen plus att jag vill känna lyckan av att fota igen. Hoppas att lite kommer på lördag då jag och Dennis ska på ett litet (eller nej, ganska stort I suppose) partaj jag ska fota på. Längtar så jag spricker till helgen!!

Sara

Det kommer tillbaka. Jag lovar. Och hoppas ;)

2011-02-09 | 09:14:40
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer