UPP OCH HOPPA, FÖR VI SKA SHOPPA!

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Nu åker jag och min fina familj till la stada för att shoppa lite. Som pappa sa i morses: "Upp och hoppa så vi kan shoppa!". Tja, man vet ju aldrig vart de har rea. Letar efter lite nya träningskläder, och tänkte se om det fanns något fint på Jolina, trots att det förmodligen inte är rea där än... Så därför tänkte jag spara en del av presentkorten därifrån till rea. Förra året var kaos, men vill man ha något fint får man väl trängas, hehe.
På bilden finner ni i alla fall ett efterlängtat MB-D80 (så mycket enklare det blev att fota nu!! Jag har även på mig min nya, snygga skjorta från Replay. Tycker det är kul att se mig i så mycket rosa nu för tiden, men jag antar att en skönhet passar i allt! Hahah, okej skojar bara!!
Ni får ha en bra annandag, för det ska jag!! Imorgon kommer min älskling hit, can't wait!
Pussar!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer