PALMBEACH

NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
En härlig bild från i somras när vi var på Kreta och åkte till en palmstrand, vilket var väldigt fint!
Nu börjar det nya året närma sig. Ganska sjukt vad fort tiden går. Kommer ju ihåg förra nyårsafton precis som igår! Men jag antar att ett nytt år betyder nya möjligheter, och det är ju inte så tokigt förstås. Jag och Dennis ska till min vän Linnéa i Borås, och jag är riktigt taggad! Hoppas på en toppenkväll!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer