MY SHOW

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Förra lördagen hade jag en liten utställning på Hillareds julmarknad. Det var superkul, och fick mycket beröm för mina foton. Det ni ser ovan är bara en pyttedel av vad som gömde sig på vänstersidan. Mina kinde var ganska slut efter att jag hade lett så mycket, haha. Men ja, det var verkligen superkul, och jag hoppas självklart att fler tillfällen kommer! Tack ni som kom dit! ♥
Hannah Larsson

Åh vad roligt!!!

Fina du!

2011-12-19 | 16:32:43
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer