MIN JULAFTON

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8
Min julafton var underbar! Det var supermysigt, som vanligt. Julmat, Kalle Anka, julklappar, godis, julklappsspelet och massa glädje! Tack min fina släkt! Har fått otroligt mycket fina julklappar, mer än jag kunde förvänta mig, absolut! Ska visa lite senare, hihi. Har redan shoppat upp en del hehe. Köpt en väska, reflexskärm och en tröja på nätet. Internetshopping är lyxigt ibland! Hoppas på att det blir bra köp, vilket det inte alltid blir när jag köper från nätet, hehe.
Har i stort sett bara tagit det lugnt idag. Eller jag har bara tagit det lugnt, haha. Tänkte fortsätta med det! Så ni får ha en grym juldag. Puss, och hoppas ni hade en grym jul också!
Sara

Va fin du är! :) God fortsättning =)

2011-12-27 | 12:31:06
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer