JULAVSLUTNING

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8
Haha en lite rolig bild från dagens julavslutning i aulan. Esteterna är så duktiga!!
Jaha.. Då var det jullov. DET KÄNNS SÅ JÄKLA GÖTT!! Man har slitit in i det sista, och nu för någon vecka kan man koppla av. Jag vet ju att saker ligger och väntar på mig i skåpet, hehe, men de hade jag inte tänkt ta nu. "Lev i nuet", tänker jag!
Vi hade som vanligt en avslutning i aulan där esteterna hade kokat ihop lite av varje. Carola, Shirley Clamp och till och med Hagrid kom på besök. Väldigt mysigt! Därefter hängde jag med Julia och Linn till Göteborg för att de i sista stund skulle köpa julklappar. Ja, jag har ju köpt alla mina, vilket känns skönt. De ligger under granen och väntar så snällt. Snart är det faktiskt julafton! Mysigt!!
Tänkte gosa ner mig i sängen och kolla Pretty Little Liars nu. Morgondagen kommer fyllas med matlagning, julstädning och mys med familjen. Dan före dopparedan är ju en av årets bästa dagar!
Puss på er!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer