WELL, I'M FULL PACKED


NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Jaha... Efter en ganska fullproppad dag (varit inne i stan och träffat mina pärlor för en fika i parken, gått en långpromenad med Julia och redigerat och rensat massvis med bilder!!) är jag ändå klar med packningen. Två veckor, enligt mig, är ju ändå en ganska lång tid så det gäller ju att ha med sig kläder och allt annat... Jag är en person som hatar att ha på mig samma kläder två dagar i rad, eller ens två gånger på en vecka, haha. Så jag har med mig kläder jag! Jag känner inte heller att jag måste vara superfin när jag bara är där med familjen på solsemester liksom (jag har i alla fall tre fina bikinisar, haha!). Men det ska bli himla kul att komma bort. Mer än Skåne har jag inte varit på så många ställen i sommar, så detta blir ju höjdpunkten. Kommer dock sakna Dennis (vilket jag redan gör.....) och mina vänner såklart! Känns lite illa att jag är borta på hans 18-års dag, men jag har lovat honom ett telefonsamtal från andra halvan av ekvatorn. ♥

Ni får ha det grymt här hemma, för det ska jag ha! Hoppas ni får sol lika mycket som jag (eller lite skadeglädje ska det ju vara.. Så hoppas ni får ganska mycket regn ändå, hehe). Jag har tidsinställt massor med inlägg så det blir inte tomt här!

PUSS PÅ ER!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer