HAPPY B-DAY HONEY!



GRATTIS, VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN PÅ 18-ÅRS DAGEN!
Ja, det är helt sjukt att du redan fyller 18 år. Även om du var 16 när jag träffade dig, så har tiden gått så fort. Jag tycker verkligen det är tråkigt att inte kunna vara där på din födelsedag, men jag ska bannimej fira den ändå, på något sätt. Jo, jag ska äta en supergod glass för din skull, även om du inte kan känna smaken. Jag ska sjunga för dig hela dagen, även om du inte kan höra mig. Jag ska ha ett leende på läpparna hela dagen, även om du inte ser det. Men en sak vet du, och det är att jag älskar dig, så otroligt mycket! Härdanefter ska jag inte missa en enda födelsedag till, för jag har ju faktiskt missat båda när jag känt dig. Pinsamt. Hoppas du har en superunderbar dag i alla fall. Lovar att hitta fetaste presenten till dig på Kreta, haha!

MASSOR AV PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG NÄR DU KOMMER HEM!!!

♥♥♥♥♥

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer