København



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
Bild från Köpenhamn

När jag var hos Dennis åkte vi även över till Danmark och dess huvudstad Köpenhamn. Det tar inte mer än en timme, så varför inte tänkte vi. Det tråkiga var ju bara att det ösregnade och var kallt i stort sett hela dagen. Inte lika kul! Men vi hittade ett sjukt stort H&M, det största jag sett. Tre våningar med hur mycket kläder som helst! Tråkigt att jag inte hade några pengar bara.. Eller tur kanske, haha? Men vi hittade även "Candy megastore" med massa godis verkligen! Mums! Vi köpte med oss lite speciellt som inte finns här i Sverige, och allt vi köpte var gott som tur var ;) Köpte ju även röd korv, eller pølse som det heter. Gott är det, speciellt med deras ketchup!

Vi hade i alla fall en himla mysig dag, trots regnet. ♥


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer