VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Att ha världens underbaraste och sötaste pojkvän är jobbigt... Jag ligger alltid i underläge då det gäller presenter och fantasi. Även om han fick ett påskägg av oss alla, eller ja, mina föräldrar, så fick han ju inget av mig. Usch, dålig stil Jennifer!! Jag fick däremot ett himla fint av honom! Inte nog med att det fanns supergoda chokladägg, som jag älskar, så fanns det även en trisslott (dock ingen vinst, haha!), och luring som han är, så hade han gömt något av det sötaste jag varit med om: två medaljer, haha. Han hade gjort dem själv, och det var då röda hjärtan som det stod "Årets flickvän 2010", och även en för 2011. Han hade även ansträngt sig med att göra rimm på baksidan. Ja, min pojkvän är charmig han! Jag ska försöka klura ut något ännu bättre till honom nästa gång!!

Tack för att du alltid förgyller min dag, älskade du!

Jasmine

Haha, det var verkligen gulligt gjort av honom. :)

Kram

2011-04-29 | 16:34:36
http://rosanatt.blogg.se/
Jeanette

De är inte alla som har den lyxen ;)



Titta gärna in på min blogg http://www.icespider.se

2011-05-05 | 17:07:32
http://www.icespider.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer