FANTASTISKT BRA






NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Hade världens mysigaste helg, som vanligt. Våren var verkligen med oss om man säger så, haha. Ca 17 grader och sol hela tiden, superbra! När jag kom dit på fredagen hade Dennis fixat en himla god fruktsallad, världens bästa film, tända ljus och mina favoritkakor, drömmar. Att han klickade in allt alltså! Superfint! På morgonen fick han mitt album jag hade gjort till honom. - Det tog mig cirka 5 timmar, men det var det värt! Ja, personligt blev det i alla fall, hehe. Jag tog bilder från året som gått och ja, trots att jag är vänsterhänt och silverpenna verkligen kletar ut sig, märkte jag, så blev jag ändå nöjd, vilket jag hoppas min fina pojkvän också blev. :)

Jag trodde verkligen inte att påsklovet var nästa vecka, så det blev verkligen en överraskning, haha. Sjukt bra, för då kommer ju Dennis redan på måndag. Grymt med bara en vecka mellan. ♥

Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det bra, trots alla uppsatser, projekt och prov i skolan, vilket då är positivt! Men som jag alltid säger, jag jobbar bäst under press så jag tror detta blir bra!

Sara

Jättemysiga bilder! =)

2011-04-13 | 05:44:03
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer