THURSDAY AFTERNOON


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Väldigt längesen det blev ett kort på mig här på bloggen (även om varken ni eller jag klagar...) men som ni vet så vill jag helst stå bakom kameran, men ja, här får ni en bild från idag i varje fall :)


Dagen har varit bra, förutom att jag nu insett att jag måste plugga spanska och religion hela kvällen. Hur kul är låter det då? Jag måste även hinna packa då jag ska till Skåne imorgon. Tiden räcker ju inte till!! Jaja, det blir ju inte bättre av att jag sitter här, så jag får nog ta tag i allt det där nu.
Ni får ha det grymt!

mathilda

gud vad fin du är jennifer!!!

2010-10-14 | 16:29:07
Filippa

Du är jätte vacker ! :)

2010-10-18 | 14:42:23
http://filippalivet.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer