LOST IN THE WOODS




NIKON D90 + 50 mm f/1.8 eller SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Jag var ute på en promenix innan. Eller ja, med cykeln då förstås. Men som vanligt hade jag för tighta jeans på mig, så att cykla upp för jobbiga backar var rätt uteslutet... Ja, jag hade ju även kameran på mig också så. Men jag fick några bilder i alla fall. Skogen var inte mitt mål, men när jag väl kom dit jag skulle var det inte alls så roligt, så jag cyklade hem igen.

Dessa bilder är redigerade i CS5 också, jag älskar det! Har använt mig av CAF, awesome! Nu ska jag kolla på Youtube klipp tills jag domnar bort, för här ska det fixas!

Arja

Hej Jennifer!

Den första bilden är ju bara så fiiin!

Den är helt förtrollande, jag skulle vilja gå där igenom och undrar vad som döljer sig "bakom" eller längre fram i skogen. Du är duktig du med din kamera och du tar helt fantastiska bilder!! Kanske skall be och få gå en "fotokurs" hos dig ;O)

kram och ha det bra



// Arja

2010-10-09 | 21:07:31
Frida

Ljuset i bilderna är enastående! :)

2010-10-09 | 22:36:51
http://fridalautin.blogg.se/
Frida

Sv: Varsegod, eller nått. haha :))



Tack för din kommentar! Som jag skrev så är det svårt att fota rörelser, men jag ska öva på det. :)

2010-10-10 | 12:56:44
http://fridalautin.blogg.se/
Sebastian Skarp

Svar: Jo jag har beskurit bort lite himmel längst upp, men jag har inte beskurit sidorna, så hornen kapades precis så direkt i kameran. :) Och javisst är det roligt när man kommer på nya saker att göra under tiden och man får helt andra bilder än man tänkt sig från början. :)

2010-10-10 | 17:54:36
http://fotoskarp.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer