HP PROBOOK



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Tänkte redigera bilden i två versioner. Den översta är redigerad i Camera Raw (för första gången), och den andra bara i CS5, och det handlar ju bara om att jag redigerade de olika, och visst att Camera Raw är till för just sånt här, men jag måste säga att jag gillar standardprogramet mest..

Mi computadora fantástico... Ja, detta är då datorn vi fått ifrån skolan. En väldigt bra skoldator skulle jag säga. HP gör väldigt bra datorer och prestandamässigt är den kanoners! Kanske inte något att jämföra med Teknis Macbook Pro, men priset är detsamma ungefär, så jag ska inte gnälla då de är ungefär lika bra. Så nu har jag en egen dator också... Utan att behöva betala en enda liten krona. Grymt!

Gårkvällen var fantástico den också! Supermysigt och supergod mat (tack mamma!) Vi kollade på Knight and Day som var liiiite överdriven, men den hade ändå sina roliga stunder;"Hi June!", haha... Det får vi ta och göra om, för jag behöver fler vänner som du Sabiha, you're brilliant!

Ha en fin dag!

Sabiha

Aw, du är bäst Jennifer (: <3

2010-10-24 | 14:08:20
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Hannah Larsson

Jag har köpt en Canon EOS 50D, som förhoppningsvis kommer imorgon!! :D Tack!



Haha, tänkte att det inte kunde vara i Sverige... ;) Vill utomlands nuu! Gosh har för stor längtan för att komma utomlands.. :)

2010-10-24 | 18:42:49
http://hlphotography.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer