FREELENSING


NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Lite freelensing och lite fina mamma på köpet

Äntligen är det lov! Det är så himla skönt, och sen har vi inte något att plugga på under lovet heller, vilket är underbart. Dennis kommer på måndag och stannar till fredag, can't wait! Imorgon är det tävling, så bör sova snart, för det är samling halv åtta... Himla roligt alltså! Och jag är inte vidare taggad, men får väl försöka tänka om..

Hoppas ni får en go fredagkväll! (Ja, alla är väl på halloweenfest, except me...)

nea

sv: äsch vi får ta vinter kort istället! skulle vilja fixa min blogg igen och sådär, men fattar inte hur man gör med den nya.... haha. får la byta igen annars. Men har lite förslag till headern men behöver vita lakan och ett ljust rum för att ta dom bilderna... Får leta ;)

PUSS

2010-10-30 | 10:10:31
http://minatankarblirord.bloggo.nu
Frida

Freelensing är så häftigt!

2010-10-30 | 12:58:38
http://fridalautin.blogg.se/
Johanna'

Hej!

Jag har också en Nikon 90. Men jag kan inte fota freelensing bilder. Alltså, kameran "funkar" inte över huvudtaget utan objektivet. Hur ska jag göra för att det ska funka?

kram! :)

2010-11-22 | 22:07:17
http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer