BÄSTA MIDDAGEN




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Pepparbiff och mammas underbara potatisgratäng. Slår du den, ja då får du hela min förmögenhet! (Vilket inte är mycket förstås, hehehe... MEN du blir avgudad för hela livet!)
Nu ska jag ta och gå över till mina lantiskompisar som desperata ville ha dit mig. Ojoj, känner mig populär! Ha en finfin kväll!
PUSS

Linnéa

Det är såg riktigt gott ut!! :D

Haft en bra helg?

kramar!

2010-10-31 | 13:58:10
http://linnealjungberg.blogg.se/
nea

sv: låter lite skumt men ja, en vit väg och typ vita lakan, vill ha kort på mig i lakan. INTE PORR! ;) men vackra naturliga bilder (om det går få på mig, haha)

Pussis

2010-10-31 | 14:40:13
http://minatankarblirord.bloggo.nu

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer