RHODOS, UNDERBARA RHODOS



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
Lite mindre roliga bilder från Rhodos kanske, men ändå så underbart!!! Skulle jättegärna komma bort från denna fina snö en stund för att få ligga på en strand. Men ska inte klaga, det är jul snart, det mysigaste på året! Men inte så kul när Dennis ska bort till Egypten nästa vecka... (plus att jag inte får träffa honom på en månad, åh..)

Nu är det helg, igen! Kan inte riktigt förstå det, men fasen så underbart! Har inte haft vidare mycket i skolan denna veckan, men ändå har jag varit så fruktansvärt trött och sleten.. Men imorgon blir det nya tag! Ska till morfar i Göteborg imorgon, vilket ska bli  riktigt mysigt då jag inte varit där på ett år ungefär. Är alltid lika kul att få träffa dem igen!

Ni får ha en finfin kväll, så hörs vi! Ska lägga in lite tidsinställda inlägg nu tänkte jag, så slipper jag uppdatera imorgon, haha!
Puss på er!

Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Åh tack så mycket!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer