LOVAR DU ATT VI SES IGEN?



NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Två fina bilder på två av mina favoritkillar. Den understa är nog min favorit.


Veckan har bara susat förbi. Jag menar... Åkte Dennis precis hem eller har han inte kommit än? För en vecka sedan längtade jag verkligen efter att han skulle komma, och nu är allt över. Ja, jag förstår inte det riktigt.. Men vi har haft en kanonvecka i alla fall med matlagning på högsta nivå, pengaspenderande i Göteborg (jag köpte dock ingenting mer än mat och lite godis, very impressing om jag får säga det själv!!), bussåkande, träning, middag hos M&M... Ja, det har varit väldigt mysigt! Tack för allt, du är så bra. ♥

Imorgon kommer förmodligen Linnéa hit för en liten fika och förmodligen lite fotande också. Vi har planerat sen i vintras att jag skulle fotografera henne, men inte tusan blev det av! Så nu hoppas vi på fint väder och att det ska gå vägen.

Men ni får ha en fantastisk fredagkväll, och tack för era fina kommentarer, YOU ROCK, VERKLIGEN!

Just det!! Fick en liten fråga också:
Hej!
Har precis köpt en ny nikonD5000!
Jag tycker du tar helt underbara bilder! vad för program redigerar du dina bilder?!
//Moa!


Jo, det är i Photoshop CS5 som mina bilder går igenom. Och tack så hemskt mycket, det värmer otroligt mycket! :) - Och man kan ladda hem det på thepiratebay.org om man är olaglig, haha!

Moa Kjöllerström

Tack för svaret här kommer ännu en liten fråga!

Vart laddar man hem det? :S

//Moa

2010-11-05 | 20:20:10
Sara

Härliga bilder! =)

2010-11-06 | 13:00:16
http://saaraaaa.blogg.se/
Madeleine

otroligt fina bilder du tar !

2010-11-06 | 14:23:35
http://madeleineax.blogg.se/
Moa Kjöllerström

Haha okej, men det fanns typ 25 olika Photoshop CS5 program, vilket har du?!

förlåt för alla frågor!;D

2010-11-06 | 20:43:54
http://(L)
Emma

Jättehärliga bilder med mycket färg och värme :)

2010-11-07 | 16:56:15
http://godisflickan.blogg.se/
Ullis

Herre vilka fina bilder! Helt otroligt fina! :) Den nedersta var min favorit också, den var så mjuk på något sätt och speciellt havet var så vackert! Grymma bilder helt enkelt!! :)

2010-11-09 | 16:37:21
http://uhfoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer