HOS MORFAR




NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Fina pojkar!


Mitt humör har inte varit på topp idag... Nej för dagen började med att min lillebror (som jag brukar lita på till 100 % när det gället iPhones osv) tänkte visa ett sätt för att göra våra 3G snabbare. Jo, så innan han hade förklarat vad han skulle göra hade han återställt hemskärmen (det vill säga ta bort mapparna där alla App's låg). Så efter att jag hade blivit jättesur på honom förklarade han att det bara var att ta min senaste säkerhetskopia. Men nejnej... Den senaste var i maj, så gissa vad som fanns kvar egentligen? Dessutom försvann alla bilder, alla anteckningar, allt i kalendern, vilket känns väldigt roligt. Åh, jag vet inte vad jag ska göra... Jag hoppas att jag kan fixa bilderna på iTunes hemma imorgon.

Har i alla fall tagit syntest och lite smått så att jag kan börja övningsköra till våren. Morfar har ju en egen trafikskola, så det är ju toppen! Har även fått en liten tidig julklapp, som var himla fin! Hoppas att jag får den nu och inte till jul i varje fall.

Ni får ha en supermysig kväll!

Sebastian Skarp

Den första bilden känns (förutom skumtomtarna då) väldigt somrig! Så ljus och fin :)

2010-11-27 | 19:58:50
http://fotoskarp.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer