SHOES



Jag beställde ett par skor ifrån Nelly.com i söndags, och de kom idag med förvåning. Det gick superfort ju! För en gångs skull är jag riktigt nöjd över någonting jag köpt på nätet. Oftast har väskor varit försmå (två gånger!!!), klänningar har inte suttit bra och det ena med det andra. Men dessa var toppen! Det är ju dock väääldigt svårt att gå i 15 cm (?) klack när man oftast går i tennisskor, då jag är den bekväma typen, men jag ska ha dessa till balen och det kommer nog gå finfint (i tio minuter, sedan lär Conversen åka på, hehe..)

Nej nu ska jag ta itu med pluggandet. Har nämligen Nationella i kemi imorgon på två och en halv timme.. Wish me luck säger jag bara...

MMatilda [myphoto.blogg.se]

Oh, gillar bilden verkligen! Testa beskär lite på vänstra sidan så har du helt plötligt en häftig bild som bryter lite mot kompositionens alla regler, jag gillar den! :D

2010-05-05 | 08:06:16
http://myphoto.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer