EARLY LOVELY WEEKEND



Åh, jag blir så himla frustrerad när jag inte har några direkt nya bilder att visa er. Ja, eller helt enkelt lägga upp på bloggen. Självklart vill jag inte skriva ett inlägg när det inte finns någon bild heller då detta är en fotoblogg och det blir så himla tråkigt utan någonting mer. Så ni får helt enkelt en halvgammal bild som är sisudär halvtråkig också...

Har nu packat min väska och det känns så skönt att ha det gjort. Brukar inte vara i sista minuten med sådant, men jag hann verkligen inte igår då jag spenderade hela dagen med min bästa vän. Haha gud så roligt vi hade! Vi kommer alltid på så konstiga saker och det är det som är så skönt med Julia; hon är så spontan! Ja, tillbaka till ämnet.. Jag har ju inte nämnt någonting om min lilla resa. Eller ja, nu lär det ju få bli så här någon gång i månaden (hoppas jag), så det lär väl inte bli märkvärdigt efter ett tag. Men det är det fortfarande.. Jag ska ju då till min fantastiska pojkvän på botten och eftersom vi är lediga imorgon och hela helgen så stannar jag ända till söndag. - Underbart och det ska bli riktigt roligt!

Det lär väl inte bli så mycket mer skrivande de kommande dagarna, så ni får ha ett riktigt bra "lov". Pusspuss!

tilda-[Foto&Design]

Fin blogg!:D

2010-05-11 | 23:37:01
http://tiildalarsson.blogg.se/
amanda

sjukt fina bilder tar du måste jag säga!

2010-05-12 | 21:21:18
http://amandagyllensten.blogg.se/
Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Vacker blogg design och underbara bilder! :D



Ha det fint :)

Kram



ps. ny fototävling med grymt pris

2010-05-13 | 22:42:12
http://www.sunstreet21.devote.se
Patrik

Sv. Tack så mycket :D Fin bild :D

2010-05-16 | 02:42:21
http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer