BLING BLING




Från i höstas när J&J vandrade runt i  Stockolm på Monki, det är ju så fräckt där!

En måndag då man inte är pepp på skolan alls är en sån måndag man bara vill gräva ner sig på. Men nej, det går ju inte. Hade ju varit rena självmordet, om det nu hade gått att gräva ner sig själv vill säga. Så det struntade jag i och gick till skolan i alla fall. Fyra lektioner, börja nio, lång lunch och en håltimme är inte så pjåkigt ändå. På idrotten "vann" jag "Mästarnas Mästare" (haha!) av tjejerna, och det förvånade mig ändå... Bollar, löpning och sånt, nej det är väl inte min grej, men tydligen så gick det ändå. Jag är en riiiktigt dålig förlorare, så ni vågar inte vinna över mig, passa er!! ;)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. varsågod :D<3

2010-03-15 | 22:42:43
http://beattriicee.blogg.se/
Linn [Lajn]

Ser ut som discobilder ;P Det var fin färg på den blåa ballongen!

2010-03-17 | 15:59:25
http://lajn.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer