FRÅN OCH MED DU



Ja idag har det varit full rulle. Eller ja, så mycket har jag väl inte gjort, men det känns som det eftersom mina ben värker, hehe.. Men ja, jobbet till halv två, och sedan drog jag. Haha.. Nej, nu ska vi inte vara såna. Jag var helt sjukt konstig igår på gymnastiken apropå det där internskämtet.. Ja, vissa kanske inte ens vet vad som var det "roliga?" Haha, aja... Ni får lida med det! Nemen i alla fall, jag behövde dränka mig i vatten för att kunna fokusera mig lite. Jag satte knappt en enda sträckt-halv.. Haha, ja och om ett Svensson-barn (ni i grön förstår, hehe) säger att man är konstig... DÅ är något riktigt fel. Jag hoppas inte att jag fortsätter med det konstiga beteendet... Aja, tillbaka till mitt otroligt intressanta ämne om min dag! Jo, jag åkte in till stan för att kolla runt lite. Speciellt på H&M.. Och det skulle jag nog inte, för jag blev 600 kr fattigare. Däremot en underbart fin kjol, en färggglad klänning, ett over-size linne, turkost nagellack och en ny mascara rikare. Ja, alltid något! Sedan köpte jag även "cykelbyxor" som jag så fint kallar dem, men de var bara svarta och tråkiga och ville inte vara med på bild.. Tråkiga de var!

Sedan åkte jag och mamma till Dalsjöfors (utanför Borås) för att köpa parfym. Ja, det brukar ofta vara billigare där. Jag hade ju bestämt mig för denna, Escada Marine Groove, så antingen 30 ml eller 50, men den var så dyr.. Men sedan så kommer expediten och frågar om jag inte vill ha 100 ml för billigare pris än 50, så varför inte tänkte jag. Det var dock en test eller så, men den ser ju likadan ut bara att det står test på den, men det är ju kanoners, värsta klippet!

Jaja, nu har jag skrivit på om massa ointressant igen.. Jag saknar nog att blogga om min vardag så mycket, så jag har väl inte fått skriva ut mig på länge. Jag förstår om ni som inte känner mig tycker detta är fullkomligt ointressant och bara kolllar min blogg på grund av bilderna, men jaja, nu vet ni mer om ni läst så här långt :)

SImma lugnt mukulat! (HAHAHAHAHA, förlåt....)  

Sabiha

Mukkulat? ^o)

2010-06-24 | 20:52:41
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer