TANKAR IN I DET SISTA


Nikon D90 + 50 mm f/1.8 + Kenko Filter Pro Digi UV (För läääängesedan när jag fortfarande hade mitt underbara filter... (Jag tappade det andra dagen jag hade kameran, så denna bilden är rätt gammal..))


Sista "riktiga" dagen med klassen.. Haha är jag mesig när jag nästan blir tårögd när tankarna om klassen kommer upp? Självklart har vi haft våra problem (allt för många dock), men vi har även haft många roliga stunder. Vissa kommer bättre överrens än andra, men de flesta i klassen beter sig som en samarbetsvillig grupp i alla fall, och det har vi nog insett idag om inte tidigare. Vi har nämligen haft "klasskampen" och gjort olika grenar, och speciellt fotbollen & brännbollen som inträffade idag har till slut gett bra resultat när vi gjort det tillsammans.

Jag kan inte förstå att det har gått tre år redan.. Jag var verkligen skeptisk när jag första gången såg vår klass. Vi fick gå på drama för att vi inte kunde samarbeta, och vi har som sagt gått igenom mycket. Vi tar inte allt seriöst, men när vi verkligen vill, ja då kan vi. Det jag tycker är så synd är att de tre åren gått så himla snabbt. Självklart ska det bli roligt att slippa vissa, och få lite omväxling, men vi kommer ju aldrig komma tillbaka. Gud, jag får nästan ångest, haha... Men tack för de här åren, I love you guys!

Ja, jag vet inte om jag hinner blogga imorgon, för det är full rulle hela tiden; avslutning, äta middag med släkten, avslutningsfesten och sedan ska jag till Stockholm tidigt på morgonen och stannar till söndag.. Ja, vi får väl se hur det blir, men hoppas ni får en bra start på sommarlovet i alla fall! ♥
Cajsa

Vad bra.. :)

2010-06-10 | 22:03:09
http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer