KYL DEL 1



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
Det var i Kyl (och frys som Dennis tycker är såå roligt. Han är sååååå fantasifull den pojken alltså! (vi älskar ironi också)) som vi spenderade mesta delen av tiden nere i Skåne. Fantastiskt ställe det där!


Jag kör även med olika delar här. Innan har jag bara matat på bilder i ett inlägg, ja eftersom de är ifrån samma ställe, men vissa bilder passar inte in med andra och jag känner att om man tar miljö för miljö så "ser" man bilderna på ett annat sätt, och kan även koncentrera sig på ett mindre antal bilder än fler.

Dagen har varit riktigt trevlig faktiskt! Det började som vanligt med att städa på fritids, och sedan gick vi över till den "riktiga" arbetsplatsen, förskolan. Ja, för er som inte vet så jobbar jag då inom lokalvården på en förskola i Gånghester (ni i Boråstrakten vet, haha..) med mina två handledare, som är jättesnälla!

Därefter så fixade vi klart tårtan som skulle vara till midsommarfirandet. Vi fikade lite, och sedan var det dags för att dansa runt midsommarstången. Alla barnen var ju där, och jag har fått en liten dille på barn nu.. De är ju så otroligt söta, roliga och spontana, haha jag älskar det! Efter det blev det ju då tårta, som var väldigt mättande, och precis efteråt skulle vi äta midsommarlunch. Därefter blev det efterrätt bestående av jordgubbar och grädde.. Förstår ni hur mätt jag varit idag eller, och hur mycket jag har stoppat i mig? Haha aja, det blev inte mycket till städning idag i alla fall, det tackar vi för!

Men även om det är städ som gäller, så är det så mycket mer än bara det! Jag träffar nya människor, och framför allt barn hela tiden och då blir det ju inte bara att man städar. Personalen är verkligen jättetrevlig där och ja.. Jag tror att det inte bara kommer bli pina där i fyra veckor, och det är ju så det ska vara!

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Ska bara slänga i mig något litet att äta (även jag som är så stor i maten orkar inte mycket mer...) och sedan ska jag iväg och träna. Äntligen! Det var väl två veckor sedan sist, och det är även sista gången för terminen. I'm gonna miss it!

Sabiha

Men sluta! Hitta någon som tycker att dina ben är fula förutom du själv så säg till ;D

2010-06-23 | 17:40:09
http://sabihaochsofia.blogg.se/
nea

sv: talar bara sanning :) du är vacker!! ja det vore snällt, ser så kallt ut.... ;) <3

2010-06-23 | 18:40:06
http://solvalinneakristina.blogg.se/
Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Riktigt härliga bilder! Så fina färger!

2010-06-23 | 21:11:55
http://ladyjenny.blogg.se/
nathalie.

du är grymt duktig!

2010-06-24 | 14:53:15
http://nathaliiesynnergren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer