RHODOS DAG 3
















NIKON D90 + 50 mm f/1.8 eller SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Jag har nu suttit här i åratal (känns det som) för att redigera dessa bilder. Ser inte mycket ut för världen, men eftersom det kryllar av människor överallt i denna staden, så har jag fått ta bort några ansikten här och var (och nej, jag manipulerar inte bilden, jag bara tar bort störande objekt som gör bilden sämre), men här har ni dem; från dag 3 på den fina ön. På kvällen, då dessa foton är tagna så var vi inne i själva Rhodos (även denna kväll, men då inte inne i gamla stan). Vi gick strandpromenaden vid det otroligt blåa och vackra havet för att sedan gå inåt. Det är som sagt väldigt roligt att få se deras kultur, och hur alla marknader är uppbygda, vilket är på ett helt annat sätt än här. Jag tyckte verkligen om att få se något nytt!

Mathilda

det är sjukt vad jag blir avundsjuk när jag ser dina bilder Jennifer, det är ju så fina hela tiden. jag vet att jag skriver det ofta, men kan inte sluta!

2010-07-27 | 11:09:00
http://mathildaenlund.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer