DEN FANTASTISKA GÅRDAGEN








NIKON D90 + 50 mm f/1.8 eller SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Ja, gårdagen var väldigt lång kan man säga. Även om jag steg upp vid halv tolv tiden så var jag snabbt nere vid sjön för att träffa mina efterlängtade tjejer Bella och Mikaela. Vi låg där och pratade samtidigt som vi solade och planerade lite inför kvällen då vi skulle grilla vid Hösjön. Bella tyckte vi skulle åka in till stan och köpa marshmallows efter min kommentar: "åh, marshmallows hade inte varit fel att grilla!", så vi cyklade hem, fixade oss lite och sedan åkte vi in till Borås för att köpa det (självklart blev det annat för mig också... Vi skulle inte gått in på H&M nu när jag är så fattig. Men nu är jag i alla fall en jättefin militärgrön, transparent skjorta och ett smalt flätat skärp rikare. Tja, så kan det gå..). Ja, vi fick gå en bit en bit, men till slut fick vi tag i dem, och lite annars därtill. Sedan åkte vi hem och ja, då var det bara att fixa till vår mysiga grillkväll.

Hur mycket pappa än hjälpte oss med hur vi skulle fixa elden innan vi åkte, så gick det inte när vi väl var där. Envis som Bella var, så skulle hon fixa det själv, även om vi flera gånger var på väg att ringa efter hjälp, haha. Men sedan fick vi hjälp av en familj som kom, och det blev plötsligt sååå mycket bättre, som tur var. Annars hade väl Bella suttit där än med elden.. Dock blev det inte mycket korv som grillades, utan vi blev proppmätta på marshmallows istället, men jag klagar inte!

Bella och Mikaela badade, jag fotade, som vanligt. De fick också för sig att bada nakna, men det tog jag dock inga bilder på, haha! Dock blev det en del andra fina, som jag tycker om. Ja, de här över då. Tänkte även slänga in ett vardagligt inlägg med bilder om hur det var igår, men jag ville helst inte blanda in allt här.

Ja vi cyklade hem vid halv tolv någongång, och när jag väl kom hem dunkade det något hemskt i benen efter dagens motion, haha.. Nu har jag fått hänga ut mina kläder som luktar rök, och efter en lång dusch känner jag fortfarande att röklukten sitter i. But it was all worth it !

Tack brudar för en toppen dag och kväll. Det är en dag som den som jag har längtat efter hela sommaren. Detta lever jag på länge. Puss på er!

mikaela

Det var verkligen en toppendag och jag hoppas vi alla tre hinner hitta på något sånt snart igen! :D puss älskar er :D

2010-07-28 | 22:22:14
http://mickizmood.blogg.se/
Michelle

härliga bilder :)

2010-07-29 | 20:06:40
http://michaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer